Radhus änglar... finns dom?





Jag som inte kunde se några nackdelar till att flytta in till ett litet
radhus... för hur kan det finnas nackdelar?

Liten, lagom trädgård... både fram & bak. Fint staket med liten grind...
Kunna sitta ute & grilla eller bara ta en fika ute en sommar morgon!!!

Men idag kom överbeviset!!! Snö... det snöar på radhustomter också...
& jag nästan tror att det snöar mer på dom!!!!



Skottade i morse innan jag åkte till jobbet klockan halv sju... jag skottade när
jag kom hem.. klockan fyra & trots att man vet hur man ska skotta... så får man
jäkligt ont i ryggen.




Man skulle tycka att det ingår en liten hustomte när man bor i hyresrätt, men
när jag fick höra att dom använde sig av "radhusänglar" så avstod jag av
många olika skäl.... får se det från den possitiva sidan... jag får motion.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Skotta är fruktansvärt... jag tvingar Danne och mutar honom med matlådor...

Kan du inte ringa den där gulliga målaren och muta han med nå gott kanske? =)

2010-11-10 @ 21:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0