Fy!! Mc Donalds


Jag är inte förvånad att detta kunde hända.
Dom få gånger jag varit på Mc donalds, så har maten inte känts fräsch.
Salladen har varit brun & stripsen är oftast kalla, likaså hamburgaren.

Dokument utifrån gjorde en test, där man märkte upp bland annat sallad
med ett kryss i botten, nästa dag hade salladen ny datum märkning...
dom gjorde alltså en ICA-Maxi märkning.





Och den skrämmande Clownen!!! Har alltid varit rädd för honom.
Clowner i allmänhet skrämmer mig & inte blir det lättare att
gå till Mc donald när det är deras loggo.

Nääää, jag gör som många andra & fler förmodligen kommer att göra
i framtiden. Jag äter på Max.





Kommentarer
Postat av: ANTe

Håller inte med dej där mor! Donkens burgare har blivit mycke bättre den senaste tiden! Åt aldrig där förut, men nu har jag inget emot de! Kanske beror på maten är gammal... blir liksom godare då?! ;-)

2010-05-14 @ 21:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0