Såld på rostfritt


Jag är helt såld på smycken i rostfritt stål.
Det började med att jag fick ett stelt armband i rostfritt stål med
små stenar på låset.

Senare önskade jag mig en ring när jag fyllde år & fick en av min
kille med rostfria stavar med en ädelsten i slutet av varje stav,
som han köpt i Sundsvall på 925 på 1891.

Nu är det en rätt dyr butik eftersom dom säljer märkes smycken.
Men hör & häpna... favorit ringen i rostfritt stål hittade jag på
Selånger marknad för 129 kron (den på bilden) & det måste jag
säga är ett kap.

  Vigselringar i Rostfritt stål är också ett bra alternativ till guld & vitt silver.
Den framkallar inga allergier & är otroligt tåligt vilket guld inte är. Stenarna sitter också fast bättre
för att inte prata om priset.

Stainless Love... är också för evigt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0