Trädgårds toalett?



Nu är sommaren här & med det följer alla som envist vill urinera i min trädgård.
Bor centralt & har en rabatt & ett stora syrenträd alldeles invid vägen.
Påväg i till centrum & även påvägen hem stannar många till vid min tomt
& lättar på trycket.





Innan vi byggde en stor altan, kunde man gå långt upp på gården för
att göra sina behov & inga undantag tjejer. Med altanbygget
försvann den möjligheten för vi stängde av vägen.



En tanke som jag hade, var att lägga ner ett vanligt "kostängsel" i rabatten...
så kissar man inte i min rabatt längre.
Men det var inte lagligt fick jag höra... om jag inte satte upp en skylt som
varnade för elstängsel...




Den här skylten tyckte jag var rätt kul...
kanske fungerar ...

För det som väntar annars är en stank utan like när värmen
kommer. Skärpning, visa respekt & använd toan hemma.


Kommentarer
Postat av: andrew olsson

Denna skylt har jag i stugan när fiskande turister kommer för nära tomten

2010-05-21 @ 14:59:16
Postat av: Angelica

Jadu...man får ju se både ett o annat när man bor vid den vältrafikerade "promenaden-från-krogen-gatan! Raglandes, pissandes och kräkandes...

2010-05-22 @ 22:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0