Polly Summer berries



Polly... jag säger bara Polly!!!
Dom är bara så goda & det är nästan helt omöjligt att sluta när man
väl har börjat.

Nu har det kommit ut en ny smak som heter Polly Summer berries.

I påsen hittar man fyra olika pollysar:

x Mörk choklad med jordgubb
x Ljus choklad med jordgubb
x Vit choklad med smultron
x Rosafärgad vit choklad med smultron

Men jag kan även vara lite kluven när det kommer ut nya smaker...
Att vissa saker ska bara smaka som dom alltid har gjort &
eventuella ändringar är värdelöst... men i det här fallet så är
måste jag nog säga att jag har kapitulerat.
Mmmmmm

 


Kommentarer
Postat av: Angelica

Provade du Polly Christamas/Winter edition?

Smakade kardemumma och kanel o en massa skumma saker..

Hlavgott, men underligt...

2010-05-06 @ 23:50:16
Postat av: ANte

Vinter polly smakade fasiken, inge gott alls!



Sommar polly måste ja testa nån dag, tackar för tipset :)

2010-05-07 @ 21:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0