Älskade BMW - fick en på sin gravsten



Får en gravsten se ut hur som helst? Tydligen. För när biltokige britten
Steven Marsh dog fick han med sin drömbil - på gravstenen.

Marsh arbetade till vardags som ingenjör på Ford. Men uppenbarligen
var hans kärlek för BMW M3 cabriolet så stor att hans familj beslutade
ge honom en sådan till sista vilan.

BMW: n på gravstenen har knackats ut ur ett enda granitblock i Kina
och kostade 50 000 pund (drygt 550 000 kronor). 20 personer och en
kranbil behövdes för att färdigställa graven på Manor Park London.

Jag det vore något här i Sverige, där det är svårt att över
huvudtaget kunna få bestämma vad man önskar ha på
sin gravsten.

Men när min Bmw dör (visar symtom ibland) så önskade
jag att min trogne vän kunde få en sådan ståtlig
begravning.


Kommentarer
Postat av: Konradnatalia

Hm... This is really fresh idea of the design of the site! I seldom met such in Internet... Good Work!

2011-03-11 @ 13:15:31
URL: http://konradnatalia.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0