Kör skandalen.

Normal text Stor text Extra stor text
... MEN GLÄDJEN VÄNDS TILL SORG Körmedlemmarna i Team Gyllenhammar gråter och kramar om varandra efter att ha fått reda på att de inte alls är kvar – utan i stället har åkt ut. ”Det är inte roligt. Jag hoppas verkligen inte att det här händer någon mer kör”, säger Ralf Gyllenhammar.
Foto: LASSE ALLARD

... MEN GLÄDJEN VÄNDS TILL SORG Körmedlemmarna i T


”Skandal, TV4”


Programledaren Gry Forsell, 37, meddelade först tv-tittarna att Team Rongedal
tvingades lämna tävlingen. En halv minut senare säger hon med blicken
in i tv-kameran:

– Döda mig inte nu för det här. Det är Team Rongedal som är kvar.

Efter sändningen var hon skakad över att ha fått fel resultat i öronsnäckan.

Många har ringt in till Tv4:a & tycker att båda lagen ska få stanna
kvar & att Tv4:a får ta sitt ansvar.

Själv trodde jag först att det var ett skämt, men sedan förstod jag
vilken miss det hade blivit & kände att jag inte ville stå i Grys
kläder just då.

Vad tycker Du?
Ska båda lagen få vara med nästa vecka?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0