Frisyr 2010

   Rakad på ena sidan & långt på andra
                                                                

Page eller extension?


Ska till min frisör Salong Moss till veckan. Bättre frisör finns inte.
Inte bara för att han klipper & fönar så bra.. utan för att han lyssnar
på hur jag vill ha håret. Han håller inte alltid med mig, men det slutar
med att vi är nöjda båda två.

Men varför är det lika ångest laddat var enda gång man går till frisören?
Helt säker hur man vill ha det innan man går dit... men efter en stund
sitter man & panik bläddrar i frisyrtidningar... Varför???

Helst vill jag se ut som Rihanna, men vågar inte...
Har sett ut som Victoria Beckham, men svårskött...
Snyggt med extension, men har redan fått rätt långt hår...

Behåller nog längden, rakar mig på ena sidan & färgar det svart!!

Men i media är modet 2010 i frisyrer Rihanna eller Page.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0