En fundering i natten!

Det är inte så ofta jag arbetar natten, ungefär en gång
i veckan, men när klockan börjar närma sig fyra, så
har man inte mycket att komma med... man är rätt
trött & man småfunderar på saker & ting, som....



... varför är man aldrig trött när man är ute på krogen???

Ska jobba till sju, hemma vid halv åtta &
vet att jag kommer att känna mig som en...


 
... urlakad Grand danois

... kryper ner inytvättade lakan....
& känner nog att det är skönt att veta...
vad bra jag mår när jag vaknar.




Kommentarer
Postat av: Angelica

Kan det vara för att man har otroligt kul kanske??

2010-03-21 @ 02:00:55
Postat av: aNte

och för lite sprit i kroppen?! ;-)

2010-03-21 @ 23:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0