Country festivalen Vemdalen

Vemdalens Country Festival
12-15 Augusti 2010

 

För några år sedan när jag åkte upp till stugan i Vemdalen
för att måla, passade jag på att besöka Country festivalen.

När jag kom dit var jag den enda som inte hade vestern
kläder & kände mig lite utanför.

I år tänker jag göra ett nytt försök & den här gången ska jag
ha både cowboyhatt, lång kjol & stövlar.

Det här är en hel stad som är uppbyggd i vestern stil med saloon,
sheriff office. Det finns flera scener där det spelas musik hela tiden.

Vågar du... är du nyfiken att följa med? Hör av dej.
Kul om vi blev fler som intog festen!!!




Kommentarer
Postat av: Angelica

He he, jag vill med. Träffa tokiga indianer låter som en tokig ide!!

2010-03-06 @ 15:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0