Annas Röda Converse

 



Det har varit mycket snack om att Ann har fått flera par
Converse skor, som hon sedan blandannat hade på sig
på melodi festivalen. "Reklam jippot" värderas till flera
miljoner & Sveriges television överväger att inte filma henne
under midjan till nästa framträdande.

Kan tycka att det är fånigt, för det är så här det går till
numera. Jag säger bara... Heja Anna!!
Snygga skor!!!

Utdrag ur Annas Blogg


"Tittade in på skivbolaget en sväng dit Conversen skickats! Två låga (blåa och vita)
och två höga (svarta och röda) väntade på mig. Så nice! Tittade även in hos Rutan
 och provade min insydda klänning. Jag tycker verkligen att den är fantastisk, spana
 in den nästa lördag då jag sjunger i den sista deltävlingen i Malmö!"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0