Rekord regn & åska!!!



Regnvädret med tillhörande åska idag går för mig till historien.
Var & handlade blommor på Plantagen när regnet startade & jag
trodde att det här är något snabbt övegående...


 

... men så var det inte.. hört sägas att det är när änglar gråter
så regnar det... i så fall var det mycket ledsamheter där uppe
idag.

Något annat jag också har hört är att när det kommer åska, så
tar den med sig det vackra vädret... & tvärt om.
Inget som låter så bra när man precis har lärt sig att uppskatta
det varma & soliga vädret.

Men ändå måste man säga att det känns lite spännande, jag rentav
mycket spännande när det åskar, blixtrar & regnade som det gjorde
idag... men vill inte ha det i repris på ett tag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0