Lyx Bajamaja!!!



Nu när sommaren kommer, så kommer även Bajamajorna fram.
Först nu till helgen med City-festen & sedan även Gatufesten.



Det verkar som att det inte spelar någon roll hur många dom är...
för att köerna är hur långa som helst ändå, trots att man väntar in i
det längsta för att man inte vill gå dit för att dom är så äckliga!!!


Men det finns tydligen alternativ
...I går levererades en stor lyxvariant
 av mobil toalett till festplatsen vid Drottningsholms slott, till helgens bröllop.
- Det är en lyxvariant, berättar Maria Cronqvist.

På vilket sätt skiljer sig den från en vanlig toalett?
- Den är inredd med mattor, riktiga handfat och toaletter. Inte som en
bajamaja på festival. Det här är en finare modell.
Den har tre toaletter, två dam och en herr. Dessutom finns det två urinoarer.
- Den klarar 250 gäster på en hel kväll.

Så än finns det hopp... till nästa år måste dom ju hyras ut..
& då kanske till gatufesten här i Sundsvall!!!


Kommentarer
Postat av: Roger Nilsson

Googlade på bajamajabilder och hittade din fina blogg. Mycket bra! Uppenbarligen pacerar ni min bostad varje gång ni skall till stugan i Vemdalen. Lite kul tycker jag.

2011-11-07 @ 17:41:26
Postat av: Suzann

Kul Roger att du hittade min blogg & dessutom gillade den:) Nú vet jag inte vart du bor, men när vi åker till stugan i Vemdalen brukar vi stanna till vid macken i Rätansbyn.... & den "Toan" är inte heller illa... nästan som lyx baja majorna vid slottet:)

2011-11-08 @ 02:50:09
URL: http://suzning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0