Ekologisk Midsommar snaps.

Snälleröds ekologisk snapsar


Snälleröds ekologisk snapsar

– ny svensk dryckeskultur


 Snälleröds fempack med helt ekologiskt framställda snapsar. Produkten
 kommer att finnas i Systembolagets ordinarie sortiment och består av ett
 fempack med små flaskor om 5 centiliter med spännande örtblandningar
och kryddsmaker. Paketet med fem snapsar kostar 109 kr och innehåller
 i snitt 38,8% alkohol.

Att dricka snaps på midsommar är en av våra Svenska "traditioner".
Jag har haft det svårt med att lära mig dricka snaps... har aldrig
tyckt att det varit speciellt gott, men i fjol blev jag glatt överraskad
av en snaps som heter Hallands fläder... Mmmm så god!


7

Men vem vet.. i år kanske jag lär mig någon ny sort!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0