För alla som älskar Ernst...



I kväll är det premiär för "Sommar med Ernst".



Ernst Kirchsteiger, 52, doppar fötterna i forsen utanför ”Sommar med Ernst”-huset.
Nu kan han slappna av i tre år till. Han har nämligen skrivit tre års kontrakt med Tv4:a.

Jag vet inte vad det är, men den mannen retar mig bara genom att visa sig
i tv-rutan... & efter uttalanden som...

"Jag upplever mig själv som en människomagnet. Jag har ett starkt självförtroende. Det är
 tuffare att vara lite sårbar"

... så blir det inte bättre. Älskar inrednings program i alla formen.. men det
här är inget sommarprogram som jag längtar efter.




Nu säger ni alla Ernst älskare att han är så naturligt & jordnära...
Det tycker inte jag... allt känns så tillgjort & konstlat...
eller ... jag vet inte..  kan vara att jag har så svårt med 

FÖTTER!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0