Mina fransar...



Att köpa Mascara är som att köpa en bra Bh.

Man kan prov på i oendlighet utan att hitta den rätta & varje gång
man har köpt en sort, så tror man att det är den rätta.

Även reklam & priser påverkar en & det slutar med att jag köper den
vanliga jag alltid köper, faste den inte ger mig det jag vill ha.

& vad vill jag ha.. vad vill jag uppnå med en bra mascara?
För mig ska den ge långa svarta ögonfransar & jag vill att det ska
synas att jag är målad, samt att bara med några drag ska det bli
jämt & snyggt.





När jag får en mascara i present av min dotter, så gläds jag åt
presenten, men inga större förväntningar över resultatet....





Men vilket resultat!!! Den håller & sitter fast hela dagen utan att vara svår att
tvätta bort. Fransarna blir jätte långa utan att klibba fast & ännu bättre...
den räcker hur länge som helst.

I går köpte jag mig en ny.. samma, men "Extra black"..




Volume Million Lashes Extra Black innehåller extra svarta pigment för
 ett intensivt svart resultat. 

Priset är dessutom helt överkommligt... 149 kronor H&M. 


Kommentarer
Postat av: Angelica

Visst e de bra! Kul att fräsla dej!

Hade förresten en till som jag tänkt ge dej, men nu har du ju en egen lyx lyx =) =) <3

2010-12-16 @ 00:32:37
URL: http://shittywords.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0