Shopping stund...



Mina nya boots som jag köpte idag på Din sko 499:-


Passa på alla vänner... Det är 100:- rabatt just nu på Kappahls Jeans.
Själv passade jag på att köpa deras"Magic Jeans"som håller in allt
... vi får se hur det blir med de!


H&M säljer hur snygga jeans västar som helst & ett bra pris
också 199:-

Har lite svårt med att mina jeans & min nya väst inte är i samma jeans
nyans... men det är en vane sak... det ska vara olika tydligen!!!

Har skrivit förut om Depend nagellack, men måste ännu en gång
nämna vilket bra märke. Dessutom att det är små flaskor.
Nu är det extrapris 2 för 30...  på Cubus, så passa på att lyxa till med flera
färger, nagelstärkande eller ridge filler.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0