Kriminologiska Teorier

För mig var det något verkligen stort när jag kom in på
kursen Kriminologi. Trots att jag arbetar på heltid så
skulle det inte vara några problem. Kursen är på distans, så
det är bara att läsa hemma!!!


Att utbildningen är spännande & intressant är helt klart, men aldrig
har jag väl känt mig så gammal & senil.
Räknar mig som en rätt allmänbildat person, men dessa ord som
står i böcker är helt obegripliga.
Även när det gäller data hanteringen för insända uppgifter är ett
helt företag. Även här är jag för dum & gammal.

Men nu är jag äntligen klar med upplämnings uppgift 1:1
som ska vara klar & inlämnad tisdag före klockan 12.
Tycker själv att den är rätt bra, men är det rätt teori
som jag har valt? Har jag dom rätta argumenten?

Så om ni inte hör något från mig på ett tag,
så beror det på att jag pluggar.... & fattar
ingenting!!!

Önska mig..

 


Kommentarer
Postat av: SOnEn!

Lycka till Mercan! Tror på dej ja! Hoppas du får till datorn oxå!

2009-09-12 @ 18:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0