Vilken granne!!!



Vilken granne jag fått !!!
Min yngsta dotter har nämligen flyttat in i en mindre lägenhet under mig.
Det känns nästan som förr i tiden... när hon var tonåring.
När hon flyttade var det som någon skulle ha stängt av motor vägen  &
flygplatsen i Sundsvall.... allt tystnade & tomheten kändes öronbedövande.
Men nu är hon tillbaka... med buller & bång!!!!
Vaknar på morgonen vid sextiden & hör dunket från musiken & somnar
i samma musik stil. Kände jag mig gammal innan, så känner jag mig som
hundra nu. Det hörs som om hon spelar samma låt om & om igen... för jag
hör ingen skillnad.
Hur som helst, det är döööö mysigt. Knackar lite på golvet, så vips kommer hon
upp på en fika eller mat.

Välkommen hem tjejen!!!

Kommentarer
Postat av: Sonen!

hehe, är väl lite skyldig nu till musiken då jag brännde 2 skivor till henne :)) moaha =P



Säg att Du vill lyssna på SOAD eller Serj Tankian så blir hon glad :)

2009-05-09 @ 02:11:59
Postat av: Angelica

Ha ha...tack så mycket =)

2009-05-15 @ 22:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0