Förlåt!!!




Det värsta jag vet är när vänner säger... förlåt, men jag har så mycket
att göra så jag hinner inte...
Å så gör jag precis lika dan´t.
Förut kände jag att det var avkopplande att sätta mig vid datorn & skriva
det som bara föll mig in. Något roligt jag hört, varit med om eller någon
god maträtt som jag ville dela med mig av.... men nu gör jag bara ingenting
när jag kommer hem. Vet inte om det är vårtröttheten eller bara slöheten.
Hur som helst... skriver några rader nu, så ni vet att jag fortfarande lever.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Sonen!

Härligt att du är tillbaka i bloggandet! :) Slöheten har vi här oxå, massa jobbande & sedan inget mer när man kommer hem.. man orkar inte så mycke mer ibland! Men de kommer bli bättre närmare sommaren & semestern! :)

2009-05-09 @ 02:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0