Vi har köpt en skoter?

Vi har köpt en skoter!!! kommer min kille hem & berättar??!!
-Vadå vi, säger jag?
-&... jag har köpt en ny... men det är Vi som ska ha den.. tillsammans.

Vad känner man då som kvinna? Lycka.. för att relationen har kommit till ett "Vi-stadium"
eller ser man framtiden grusas... Åren som man arbetat med att forma sin kille
till Man... gick snabbt ner till dagis nivå.. &, det är väl att i, men i alla fall till tonårs nivå.



Den här helgen ska vi åka till stugan i Vemdalen & jag kan se senariot framför mig.
Det ska åkas fort (för den nya måste testas!!)
Utan för led (för den nya måste testas)
Över isar som tinats till små sjöar (för den nya ska testas)
Jaa, vad mer kan hända.. När min kille åker skoter så händer allt & då menar jag allt.
Hans avsikter är säker goda.. för han är en mycket snäll man....
...men han åker alltid vilse (fast han har GPS ... hemma)
Tankar full tank, men får soppa torsk halv nio en lördag kväll, högst upp på fjället.
Ska jena (närmare väg) kör fast.
Ska visa alla sina vänner en bra led... får ringa 112!!!!

När min kille visar tummen upp!!! Som i normala fall betyder något possitivt....

Är katastrofen nära!!!!
Han har då ingen som helst aning vart han är... eller vad han håller på med.

Som säkerhet & trygghet, har jag tagit min son med mig....

Men är ni i Vemdalen i helgen & ser en glad, snygg, trevlig man som kommer emot
er & visar tummen upp... spring!!!





Kommentarer
Postat av: moa

inte visste jag att du extremsportade med din skoter... det ser riktigt farligt ut. tuffing ;)

2009-04-23 @ 23:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0