Melodifestivalen & Petra

Innan medlodi festivalen hade jag aldrig hört talas om Petra Mede.
Men nu har hon blivit den enda anledningen till att jag sitter & ser på
just Melodi festivalen.



Vilken utstrålning, vilken tjej, vilken humor & inte att tala om... hennes svada.
Jag trodde att jag var den enda som kunde prata oavbrutet om ingenting i
timmar, men här ser jag min överman eller i det här fallet kvinna.
Från att varit en rätt doldis inom komikvärlden till att blir programledare i
melodifestvalen. Fick även höra här om dagen att hon kommer ut med
en ny bok som så klart handlar om sex, hälsa & skönhet!!!

Heja Petra, jag ser verkligen framemot att få se dig mer i tv-rutan.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Dags för en uppdatering!!!

2009-03-17 @ 01:53:20
URL: http://aangelicaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0