Missar man en möjlighet... finns det tusen till....

.... Så är det väl? Mitt motto har alltid varit "att man gör inga misstag
utan man gör erfarenheter"

Och samma är det om man inte får det man önskar sig... eller tycker att
man borde ha fått.. som förra fallet.. när man inte fick vara med i kock
programmet.. för jag tycker att jag är bra på att laga mat.

Men nya möjligheter kommer alltid, man får alltid en ny chans.
Bra att tänka på i dessa tider när det är så många som förlorar
sina jobb. Det finns fler möjligheter!!!

Och nu har det hänt mig!!!



Fick svaret i går att jag kommit in på högskolan för att läsa Kriminologi.

Så missar man en chans, så får man fler.
          
                                                                      Tack!!!

Kommentarer
Postat av: SoNen

Grattis Grattis :)

2009-06-12 @ 22:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0