Född att shoppa...


... så många affärer, så lite tid

Fick en liten bok av en kollega på jobbet... boken heter "Född att shoppa"
Kan det funnits någon baktanke i presenten???  Nääääää!!!


"När livet är tufft,
går de tuffa & shoppar".
***
"Livet är fullt av frustrationer & utmaningar -
men tillslut hittar du en klänning som du
tycker om".
***
"Du kan klara allt om du bara har den rätta garderoben"
***
"När jag blir trött på att shoppa,
sätter jag mig ner & provar skor".
***
"Den som sa att pengar inte kan köpa lycka...
vet inte var man ska shoppa".
***
"Jag kan aldrig ha för många vänner eller skor".
***

Älskar presenter... finns det någon baktanke i dom... så tar jag dom
på köpet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0