"Plötsligt så händer det"

... Men inte som man kanske skulle önska att det gjorde!
Jag åkte nämligen på "flunsan". Var rätt kaxig mot mina kollegor
som trillade dit en efter en... men jag klarade mig... det brukar jag
alltid göra.... men nu har jag legat i fyra dagar. Huvudvärk, ont i kroppen,
hosta, ljuskänslighet & matt. Jag hatar att vara matt.. att inte kunna känna
kontrollen utan bara... ja!!! bara ligga


Men nu... sitter jag upp!!!
hostar fortfarande, men jag är ändå uppe.
Bör jobba i morgon, vill oxå, men funderar en stund till...
jag ger inte upp... går bara & vilar med kudden en stund till.


Kommentarer
Postat av: Ante

Usch, illa illa, bli sjuk så där! Hoppas du kryar på dej snart!

2009-01-20 @ 17:19:26
Postat av: Anonym

Krya på dej söta moder....läs mer skvaller så blir du frisk ;)

2009-01-20 @ 21:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0