Gräsänkan!!!

Jag är gräsänka!!! Vilket innebär att jag är enligt ordlistan "förförd & övergiven"
(förförande in i det fria) eller tillfälligt ensam.
Själv kallar jag det för Ensam & övergiven.

Vad gör man när man är ensam & övergiven?
*
Man sover länge & äter frukost i sängen.
*Åker & simmar, bastar med hårinpackning.
*Äter en god middag med räkor (med dotter)
*Lägger en ansikts mask & fixar håret.
*Dricker vittvin/cider & hallon.
*Funderar att gå ut eller...
*Ligga i soffan & se en film med tända ljus.
*Eller ska jag....

.... Vilka möjligheter jag har bara för att han är borta hela helgen.

...Saknar dej redan!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Mamma!



Sitter på jobbet en söndagmorgon som denna. Kallt och ensamt..

Läst din blogg en stund nu. Kramar

2009-02-01 @ 10:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0