Seans med Terry Evans

Min dotter bjöd med mig (eller rättare sagt kidnappa mig) till Ljusdal på en Stor seans
med Terry Evans "Creative Experinces" han från Andarnas hus på TV.



 Det var ca 400 personer i lokalen & förväntningarna var hur stora som helst.



Med sig hade han en tolk som översatte från engelska till svenska. Bara det trodde jag skulle
bli jobbigt, men där tog jag fel... det gick hur smidigt som helst. Dessutom pratade Terry en
blandning mellan svenska & engelska.

Vad hände? & hur gick det till?
Han började med att titta ut över publiken (han har en mycket obehaglig blick, han liksom
tittar rakt igenom en) han nämner ett namn & frågar om någon känner den personen som nu
är avliden... i bland sträckte någon upp handen & ibland inte.
När han fick svar så berättade han en massa saker om den personen.
Han hade kontakt med anden & pratade genom honom.

Två fall var intressanta... en död storebror som tagit livet av sig, sökte nu kontakt med sin bror.
Mycket rörande. Även en ung man som kört ihjäl sig på en motorcykel som önskade prata 
med sin mamma. Men mellan dessa var det mycket utfyllnad & många saker upprepade
han som  "Du kommer att göra en resa (8 ggr)...
... du måste börja leva livet, gå ut & träffa män (10 ggr)."
Han hade mycket skämt som han sa att andarna tyckte om bl a, en man som hans döda
farmor ville skulle byta kalsonger..... köpa nya & äntligen kasta dom han hade på sig.

Ja... vad ger jag för betyg på denna kändis? 3 poäng av fem möjliga.
Det kunde ha varit lite mer stämnings fullt... några tända ljus kanske, en duk på bordet.
Pratat kortare & mindre dösnack & fler hade fått möjlighet att vara med.
Han fick ju ändå ungefär 40 000 kr för att prata om resor, krogsvängar & kalsonger.
Men jag har i alla fall fått deltagit i min första seans & med Terry Evans






Kommentarer
Postat av: Din Son!

aah, Terry Evans.. nu vet jag vem de är, han jag tänkte på är nån annan... Minns inte vad programet heter som han är med i.

2009-02-27 @ 22:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0