Visst finns tomten... eller?

Många tror inte på tomten... men det gör jag!!
Ett år ville inte tomten komma till oss, för att vårt minsta barn i familjen var 17 år.
Det var den värsta julen som jag kan minnas.
Efter det lovade tomten att han skulle fortsätta att komma & det gör han nu varje år.
Trots kärlkramp & extra nitroglycerin tabletter... missar han inte ett år.
Numera har det tillkommit en familje medlem som är fyra, så nu
är även tomten lycklig.

Vet inte om jag är en av tomtens favoriter eller om det beror på att jag är
så fruktansvärt "snäll".... jag får nämligen så, såååå många paket.
Och inte nog med det... varje gång tomten kommer blir jag som barn på nytt!!
Bara det är ju en julklapp för sig... från 50 till 10 år igen.

Årets höjdar julklapp var en Mmmm Choklad fontän.
Gissa vad som är efterrätten på Nyår!!!




.... Så visst finns tomten... eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0